2011年9月5日 星期一

我的簡介 About Myself

Master Ban Ji wants me to write something about myself. She thinks it might help Chinese people understand my Chinese materials better. She's the Master, who's to argue.

半寄師父要我寫個人簡介,他覺得華人看我的東西會有不同的想法,身為弟子的我當然不敢違背。

It is available to the right under "HELPFUL LINKS" or here.
我把它放在右邊「網頁」下面、或這裡

沒有留言: