2011年9月18日 星期日

一路上 On The Path

From today on, I'll begin a series of articles that will be labeled On The Path. One intent of these articles is meant to give a different interpretation on many traditional Buddhist thoughts and concepts, in an attempt to stimulate every one's brain, including mine.

從今天起,我將開始放一系列的文章在這個部落格,這一系列文章的標籤是一路上。其中一個目的是用不同的角度來看傳統的佛教思想和概念,來激發每個人的大腦去思考,包括我自己。

I'll not to go over the traditional interpretation in detail, except to differentiate.

除了需要分別我的看法,我不會很仔細的解釋傳統的想法。

This does not mean that the traditional interpretations are incorrect, I am just try to look at the other side of the same coin. But sometime, I ended up seeing the edge.

這並不表示傳統的解釋不正確,我只是想要讓大家看到同個硬幣的另一面。
但有時候,我也許只會看到硬幣的邊緣。

The other intent is to share my experiences as I walk the Path.

另外一個目的是跟各位分享我在修行這條路上的經驗。

沒有留言: